Administrator obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej im. W. H. Gawareckiego w Małej Wsi.

Wymagania:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  2. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. Nr 2014, poz. 1202).

Zakres obowiązków:

  1. Ustalanie harmonogramu korzystania z obiektów;
  2. Kontrola pomieszczeń i sprzętu po zakończonych imprezach i zawodach na obiekcie;
  3. Nadzór nad stanem obiektu, pod względem m.in. czystości;
  4. Informowanie użytkowników o sposobie korzystania z obiektu;
  5. Sprawowanie nadzoru nad użytkownikami obiektu w czasie zajęć;
  6. Weryfikowanie tożsamości użytkowników hali.
  7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego;

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych.
  3. Odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

Warunki pracy:

  1. Praca na pełen etat,
  2. Pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące),
  3. Praca w godzinach:
    – Od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 21.00,
    – Sporadycznie praca także w sobotę i w niedzielę w godzinach ustalanych indywidualnie.

Oferty należy składać do sekretariatu Szkoły Podstawowej w Małej Wsi, ul. Jana Kochanowskiego 17, 09-460 Mała Wieś do dnia 4.10.2024 r.