Kierując się troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Gminy w związku z zaostrzaniem się sytuacji epidemiologicznej i wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów, wprowadzam ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów i proszę o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Gminy Mała Wieś.
Wszelkie dokumenty i wnioski będzie można złożyć:
– drogą elektroniczną: e-mail: gmina@malawies.pl,
– poprzez platformę e-PUAP: adres Skrzynki Podawczej: urzad_gminy_mala_wies/skrytka lub urzad_gminy_mala_wies/SkrytkaESP
– pocztą tradycyjną na adres: Ul. Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś,
– poprzez złożenie ich w zamkniętej kopercie (szczególnie dokumentów wielostronicowych) do wystawionej urny.
Sprawy wyjątkowe, wymagające bezpośredniej wizyty w Urzędzie, będą realizowane po uprzednim umówieniu się z pracownikiem merytorycznym prowadzącym daną sprawę.
Numer telefonu: 24 269 79 75
Szczegółowy wykaz telefonów do pracowników dostępny na stronie www.malawies.pl w zakładce „Pracują dla Ciebie” [link]
Osoby przybywające do urzędu obowiązane są do:
- zdezynfekowania rąk zaraz po wejściu do budynku,
- przestrzegania obowiązku zakrywania ust i nosa.
- zachowania dystansu społecznego minimum 1,5 metra od innych osób,
- po załatwieniu sprawy, niezwłocznego opuszczenia terenu urzędu.
Powyższy sposób obsługi interesantów będzie obowiązywał do odwołania.
Proszę o przyjęcie ze zrozumieniem wprowadzonych ograniczeń, które mają służyć zapewnieniu bezpieczeństwa Państwa i pracowników naszego Urzędu.
Osoby przeziębione, z podwyższoną temperaturą lub innymi objawami chorobowymi proszone są o powstrzymanie się od osobistych wizyt w Urzędzie Gminy Mała Wieś.